»Letošnji državni selektor nas je postavil pred težko nalogo, a najverjetneje tudi sam ni imel najlažje - pa vendar nas je obdal z bogatimi in kakovostnimi predstavami, ki nas skupaj opominjajo, da je gledališče kljub trudu posameznika vendarle umetnost skupnosti.«
»Ob tem pa tudi srečevanje igralcev in skupin na odru, za odrom in z druge strani odra v dvorani. Linhartovo srečanje vse gledalce vedno znova prepriča o tem, koliko ljubezni je vložene v nastanek predstave v ljubiteljskem gledališču.«
»Med pisanjem sem raziskovala izkušnjo sodobnega atomiziranega življenja, v katerem zaradi krhkih medosebnih odnosov ni zanesljivih referenčnih točk, zato mora posameznik smisel in odvode poiskati sam, ta iskanja pa včasih pripeljejo do samodestruktivnih rešitev.«
»Če se ozremo na produkcijo preteklih dveh sezon, predvsem sezone 2020/21, ki so jo vladni protikoronski ukrepi skoraj povsem onemogočili, lahko zlahka ugotovimo, da brez tehničnega znanja, pridobljenega v zelo kratkem času, marsikdaj tako rekoč sproti, vsebine, ki jih je Drama ustvarjala, ne bi mogle do osamljenih, v domove zaprtih gledalcev. Pa tudi predstave, odigrane v živo, nikakor ne bi mogle blesteti v vsej svoji polnosti in izjemnosti, če ne bi za umetniškim delom predstave stal tako stabilen tehnični steber. In kar je najbolj navdihujoče: videti je, da tehničnemu sektorju zahtevne odrske inscenacije predstavljajo le izzive, skozi katere se mojstrijo in s tem obetajo še boljši gledališki jutri.«
»Vabimo vas, da se skupaj z nami zamislite ob temah, ki vam jih ponujamo, da skupaj z nami prihajate do novih spoznanj in raziskujete vznemirljive globine človekovega delovanja, rezoniranja in čustvovanja nekoč in danes. Da skupaj z nami v temi gledališke dvorane ob vsaki predstavi znova stopite v dialog s časom, ki ga živimo, in do njega zavzamete stališče.«
»Besedilo Simona Stephensa oziroma intepretacijo njegovega dela, ki jo je izvedel Andrew Scott, sem srečala, ko smo po prvi karanteni aprila lani iskali rešitve, kako nadaljevati naše delo, kakšne so naše opcije.«
»Glede neukročenosti se mi zdi, da sem vse drugo kot to, a če to oddajam . . . Ne vem, morda pa sem nekoliko trmasta v nekaterih stvareh. Se pa še spoznavam. Kot človek in kot igralka.«